Isnin, 30 Ogos 2010

Semua hampir beressssss...

Asalamualaikum.......MERDEKA!!!......Salam Merdeka, salam Ramadan...lamanya aku x jenguk blog ni...alhamdulillah rupa-rupanya masih dapat menulis lagi..hari ke 20 Ramadan aku kembali ke Blog. Maklum je nak Raya kan...kena la berkemas apa yang patut..bukan setakat rumah je..Blog pun..

Bila cerita persiapan raya, akhirnya..sampai juga giliran jait baju untuk sendiri dan anak2...inilah penangan bila menjelang Ramadan hingga tiba Hari Raya..walau pun tempahan memang x pernah putus, tapi bila tima time cam ni..jandi berdabel2 la kan..semuanya hampir beres..tinggal Arief punya jerh..amek masa sikit..maklum je nak buat kocek bagai..kena amek mood dulu bila nak mulakan..ahe he..tau je la aku..kalo baju perempuan kira dalam tangan la...dapat ke baju melayu..walau untuk Arief je pun..tang kocek tu alahai...kena teliti sikit..kalo x...asik keje menetas benang je la...satu pe'el aku...kalo x cantik..sampai kesudah aku kerjakan...kadang amek masa gak..

Herm...Leganya bila tengok baju anak dah siap tergantung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan