Selasa, 12 Januari 2010

Kesedihan..

Jam sekarang ni baru free..

Jalan2 ke blog sana sini..ikin call suruh aku tengok satu blog ni..cerita sedih pasal kehilangan 'permata hati'..aku tengok juga sekejap..tapi tak sampai hati lah nak baca..aku ni takut dengan kesedihan...aku save je cerita tuh...esok2 nak baca jugak..

Kat ofis ni, ada dua orang kawan aku, anak kena tahan kat hospital....anak orang yang masuk wad..hati aku pun ikut sama berdebar2...sorang tu dalam ICU..ya tuhan...kalau aku datang ziarah pun, mungkin jumpa dengan parents dia jerh...memang tak sampai hati lah nak tengok keadaan budak dengan wire berselirat sana sini....

Bila tengok gambo anak2 aku..rasa bersyukur sangat diaorang sihat walafiat..semoga allah sentiasa melindungi mereka dari bebanan kepayahan....amin...


2 ulasan:

  1. Anak PO ke yang masuk ICU tu? Kesiannya....

    BalasPadam
  2. a..ah..sian..ura2 kata nak bawak g GH..tak tau perkembangan g..

    BalasPadam