Rabu, 6 Januari 2010

Jeat Hing Home Furniture

Kisah semalam..

Aku ikut Lea dengan ikin survey dan beli perabut....pergh..! Le'a bersemangat betul, maklum la baru dapat Kuarters baru. Sambil tu aku pun tinjau2 lah sama, bagi sikit2 idea dan pandangan..dah macam pakar dekorasi pulak..hu hu hu

Konsep nya moden, gabungan warna gray, hitam dan putih...memang cantik..barang pun berkualiti tu..(ehem..tengok la harga eh..) tapi aku tak snap gambo pun...leka dan lupa langsung..apa taknya mata dah rambang dengan perabut cantik sana sini...

Sekarangni, diaorang hias rumah ada konsep2..cerita pasal konsep..rasa nak gelak jer bila ingat konsep kat umah aku..konsepnye 'Carca Merba' ha ha ha...aku ni senang jerh...tengok cantik harga mampu...pendek kata 'berbaloi' baru beli.....

Tengok orang lain memilih dan membeli, aku pulak yang tumpang seronok, siap ada konsep2 g...hemmmmmm..memang best lah...cap 'jempol' untuk Le'a ye..complete satu rumah tu.

2 ulasan:

  1. Nice collections of Home Furniture for your new home.

    BalasPadam
  2. Hi do you have address & contact no for Jeat Hing Home furniture?

    Thanks

    Regards
    CK

    BalasPadam