Rabu, 16 Jun 2010

Huh...Fagi2 fudah berfeluh-feluh....

Penat jugak..dan membuatkan badan ku berlengas didalam ekon maha sejuk ini..sebelum tu aku nak tanya dulu..pernah x wat keja2 recycle..ha..kita kan digalakkan kitar semula, so sekarang ni aku semakin sensitip bab2 perkara tu..aehehe..bukan setakat dirumah ye..dimana2 jua, erm..ramai da yang buat bisnes ...untung bleh tahan gak rupa2nye??..ngeh3x..Selama ni cuma tengok je orang buat..x amek tau pun...cari surat khabar la, besi2 buruk, tin aluminium,kotak..apa lagi eh..nampak je macam tu..tapi masyyyukkk....

Tapi sekarang aku tahu suda..ha ha ha...tapi aku x la seserius diaorang tu..cukup dah dengan paper bos aku jerh..dulu bagi je kat budak2 PAR amek...sekarang soryyyyyy eh..aheheheh...aku pandai suda..banyak juga la, bos aku kan sangat rajin membaca, segala jenis surat khabar..tolak cina dan tamil je..ahehhe..bila + paper over sea lagi..banyak tu..la la la la...

So aku baru je selesai mengangkut la td..bukan kemana2 pun..pindahkan keluar dari bilik bos ke stor je..gunakan troli..dah banyak dalam bilik, sakit mata pulak dia nanti..sssyyyy...aku kumpul dulu dalam stor tau..akekeke..


ini baru 1/4 jerh...wha kan???...untuk tempoh x sampai 2 bulan ye..na na na na..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan