Sabtu, 5 Jun 2010

Scotts Emulsion


Sebelum ni ada la bagi arif minum, yg perasa orange, tapi kerana rasanya yg terlalu manis..x la bg macam tu je..aku bancuh la dgn air macam kodial..masuk dlm botol n memang habis la..Perasa 'original' ni sebenarnya abby aku yg tersalah beli..x perasan kot masa amek tu..nak g tuko, hari tu beli kat cheras pulak..jauh tu n semata2 nak tuko benda tu je..x yah la kot..cuba la bg kat arif, harap2 x la loya cos aku sendiri pun, memang x tahan la dgn bau dia..hanyir tu..minyak ikan tau je la kan..tapi alhamdulillah, arif makan ok je pulak..x de la jeluak ke..muntah ke..10ml sehari n aku bg 2 kali, 5ml pagi n malam. Guna syr├Čnge ye..senang dah tahu sukatanya conferm betul..sekarang ni demam dah x de, so aku ma├Čntain dgn scotts n ubat batuk je..lega sket rasa..out-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan