Khamis, 2 Disember 2010

Bertukarrrrr...


He he he..aku da berangan dah..berangan-angan kalaulah boleh bina badan jadi macam nih....sure punya x de saper berani buli2 aku lagi..

tapi....rasa-rasa abby aku jadi takut x eh?..ake ke ke ke..
























notakaki: tanam pinang rapat2-sapa berani mari dekat-siap le aku lipat2-silap2 jadi bentuk ketupat-tak pun jadi rupa lepat...haduyaiii lah...he he


4 ulasan:

  1. kalo bdn camni aku pon gerun....

    BalasPadam
  2. Bukan ko sorang je gori..akak nengok pun jadi serem je..hu hu hu

    BalasPadam
  3. klau lah mcm nie..yg bagus nyer..org ramai takut..tp yg x bagus nyer mesti ayah takut gilerrrrr..

    BalasPadam
  4. kih kih kih...tu la pasalnye...selesai satu masalah..masalah lain pulak timbul kan...

    BalasPadam