Jumaat, 3 Disember 2010

Rancangan esok

Esok ialah hari sabtu..

* Ada kenduri kawin kat rumah..

* Ada meeting dengan DBKL

* Lawatan kelab BKS opis aku ke Aquaria dan Petrosains, KLCC..


So keutamaan ialah meeting tu..x bleh la g lawatan dengan diorang semua..mujo la Yin dengan Yash setuju g walau aku x de..kalau dapat g n bawak Arif sekali misti best.. "ma...ma...kan!"..misti arif kata macam tu bila dapat tengok ikan kat Aquaria tu..tapi nak buat macam mana kn..isk...kenduri kawin tu terpaksa kirim kat jiran je kot...takut x sempat pulak, meeting tu kat KL...;>

dapat tengok gambo je le...sobs....:(

5 ulasan:

  1. Wah banyaknya program esok! Hehehe..takpelah utamakan keja sebab meeting kan.Appapun all the best untuk esok!

    BalasPadam
  2. Salam Eiymah..thanks sudi singgah sini..

    BalasPadam
  3. W'salam...sama2.salam perkenalan

    BalasPadam
  4. Seriously,akak nampak muda walaupun dah ada 3 orang anak....bestnya!

    BalasPadam