Rabu, 25 Mei 2011

SiakapStim..

Akhirnya...!!


Bukan kerana terbako dengan entri si Lea..ye.....=_='...(terimalah kebenaran biarpun pahit...):P

Semalam balik dari kerja je, gagah aku mencari ikan siakap, mujolah kat pasaraya ada banyak lagi, cuma bahan keperluan lain lah..maklum la dah lewat petang menjelang malam, barang pun banyak yang dah habis, sudahnya sampai ke Cold Storage aku mencari bahan2 utama seperti serai dan daun limau purut. Fuh!...di Cold Storage semua ada ye..kalau dimana2 pasaraya, bahan yang korang cari dah habis, datang je lah kesini, komfon semua ada..nak tahu kenapa???..tempat ni ialah pilihan terakhir semua orang kot..sebab?? MAHALNYE YA AMAT!!..

Senarai bahan yang aku beli semalam: Serai 3 batang-RM2.99 sepeket=RM1 sebatang, Cili padi sebungkus, bukan banyak mana pun, biasa2 x sampai pun RM2=RM2.99 sebungkus, Daun Limau Purut sepeket=RM1 dan Jagung Muda=RM3.99 sepeket..kat sini, suka sangat 99 sen..hurm...bagi aku mahal la..x tau la, kalau biasa untuk orang lain...apapun puas hati sebab dapat jugak bahan yang dicari..

.

.


.

balik terus masak dengan heppi...:)..makan masa panas2 memang sedap sunggoh..x tahan tang kuah tu...fuhhh!!!....hurrrm..hu hu..

3 ulasan:

  1. Wah!!!sedap nyer...nyum..nyum..nyum..

    BalasPadam
  2. phewiiittt!!! dasat lh... akhirny..

    BalasPadam
  3. Iqin: memang sedap gilak...

    Azalea: ye,akhirnya...:P

    BalasPadam