Selasa, 3 Mei 2011

~Teleprompter~

Hem..gara-gara last minit ada prompter ni la aku kena batalkan agenda dengan che sue jumaat lepas..Alamanda kemana, restoren rasamas kemana..lastnya jam 6.00 ptg aku masih di PWTC lagi..ada yang lebih diutamakan..macam biasalah..kerja..

ok citer pasal teleprompter..ini ialah first time aku pegang bendaalah tu..walaupun sebenarnya sebelum ni adalah dua tiga kali aku ikut Shikin dan tengok dia buat kerja tuh..ceh..tengok macam senang je kan..apa tak nye...putarrrrr je...hu hu..

Kemarin aku dapat juga merasa pengalaman tu..nak dikira memang senang je pun..tapi yang menjadi cabaran ialah, kebolehan kita mengatasi perasan gemuruh tu..ha ha.. tu je sebenarnya..ye la..dah la position betul2 depan big bos..kalau ada sikit kesilapan pun..jadi macam besar gitu..satu lagi misti la kita nak tunjuk kerja kita profesional..buat kerja tip-top..dah tentu kerja kita beri impak kepada pegawai bertugas..hendaknya biarlah semuanya berjalan lancar..big bos silap x pe...of course jadi x pe..tapi kalau kita yang silap...ha...tu yang jadi bertambah gemuruh..takut sangat dikata 'x boleh diharap' macam tu..walaupun sebenarnya insyallah big bos ok je kot..kot la..hu hu

di pendekkan cerita, alhamdulillah..kemarin semuanya berjalan lancar..paragraph pun pendek je..x tahu la kalau berpuluh2 panjangnya..baru la betul2 mencabar kan..kalau x..masakan yang dah biasa 'putar' pun tetap kuat gemuruhnya..tetap gelisah selagi semuanya x selesai.

ha ha..akhirnya aku dapat 'pengalaman' itu..dan insyallah..aku boleh lakukannya dengan lebih yakin 'lain kali'..Alhamdulillah..


*hemsemya big bos pakai baju light pink...hu hu hu..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan