Selasa, 27 April 2010

Ujan la pulak..

Minggu ni fist day aku nak turun training nett ball, Ni untuk berdepan Pejabat MB Perak 14&15hb depan ye..diorang dari semlam lagi da start dah. Nak g ke x, cos macam dan bau ujan je..ceh..ujan ada bau gak ke..heh heh..ok lah, g je cos kalo ujan, aku terus je g ofis, keja memang x sattle g lah ni..separuh perjalanan dah start gerimis.. elok je aku sampai depan padang, gerimis da jadi lebat da..so x jadi la jawabnya.bergegas aku masuk opis.

Sakit ati tul aku dengan cara sorang hamba allah ni bawak kereta, ko dah tahu nak belok, sabar je la dulu, beriyanya nak memotong aku, lepastu terus je belok ..menjajar2 kaki aku mencari brek. Pakai lesen terebang ke hape??..orang lain pun bayar road tax jugak bang oi....hiss..!tah paper...

(eh.. moto kena bayar road tax ke..x kan..??hu hu hu)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan