Selasa, 28 September 2010

Mata ngantok~

Mate terasa sangat ngantok..malam tadi si kecik ni demam n x nak tido....cepat2 bagi ubat cos badan terasa panas dan start batuk2..dia x de la meragam atau nanges2..tapi ajak aku keluar dari bilik dan nak main tengah2 malam. Jam dah pukul 2.15 pg. Aku yang mengantuk teramat usaha2 jugak la buka mata walaupun...berbagai usaha dibuat untuk elak dia boring main sesorang n nanes..sementara aku curik2 tido ha ha ha...

Mujo la Arief biasa nak berteman..jadi x de la dia g jauh dan main bukan2...so malam tadi selepas aku bagi dia pen dan beberapa buah buku..dapatla aku tidor2 ayam..sebelum dia menulis sambil berguling2 ..sesekali singgah juga buku tu ke atas muka aku ni...adeh..bila aku sedar nampak dia menulis lagi dan tak lama tu terlena...masa tu dah 5.30 pagi dah..

Masa hantar kerumah pengasuh tadi dia nampak dah ok..badan pun da x panas..tapi pesan juga dengan mak pengasuh, bagi juga ubat pada masanya..td aku call..dan alhamdulillah semua ok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan