Isnin, 15 November 2010

Sungguh Danger

Wallah...!

Jangan la ada sesiapa beranggapan aku mahu meracun diri sendiri...owh tidak...berderauu darah mak...

Kisah kakak ku yang berkemas dan terjumpa sekotak 'Coffee Premix' miliknya yang ter miss untuk diminum kerana 'terlalu rajinnya' mengemas kabinet..

akak: ni ha...ada lagi rupanya..nak tahu ni akak beli rm 35..bagus ni...dalam ni ada lima peket je...mahal nak mampossss...(aku foward je skrip dia ye...jangan salahkan ambo kalau over bunyiknye..):P

aku: kopi apa tu kak..

akak: ni ha..tahu la akak..kalau menyinpan, bukan main lagi..lepas tu lupa..sayangnya dah expired...21 Dis 2008..ya allah...

aku: la...ye ke kak...meh tengok..

Aku pun apa g..belek2 lorh...kopi mahal ko...sekotak rm 35, dalam ada 5 peket..x ke jatuh rm 7 sepeket...x ke kualiti bebeno tu...

with ginseng, ginko and honey lagi..pergggh!!

Tak cukup dengan belek2...siap bukak..goncang2...

aku: ok lagi kot kak...benda mahal ni kak..misti ok lagi..

akak: ok la kot...nak ke ambik ah...rasa dulu kalau ok...boleh la..

aku: kalau tengok peknye...akak tahu ration askar..semua pek macam ni..memang ok.. tahan lama..

akak:ha ah kan...nak rasa..rasa lah..

Selanjutnya x yah lah aku cerita....

bukti kopi ni da selamat di...........

Sekarang ni rasa lain macam...jantung macam berdegup kuat...

Reason:

Positif-cos bahan2...power ginseng kot...ginko..tambah madu lagi....pergh...jadi power puf girl la aku nanti..hu hu hu...

Negatif-Aku dah keracunan......mak!!! berdebo pulak aku bila cakap pasal keracunan....tulonnn...

2 ulasan:

  1. kui kui kui... perut mesti rasa lain mcm... koi ap sampi rm7 sepeket...

    BalasPadam
  2. Entah la en.Gori..tapi rasa memang cow2 la..hu hu

    BalasPadam