Jumaat, 14 Mei 2010

Gerak g Ipoh

Okeh, lebih kurang jam 5.00 pm nanti, kitaorg akan gerak ke Ipoh dengan Bas. Kali ni sebijik bas je, share ngan budak2 bola so x bley la nak bersenang lenang duduk sorang2 macam trip ke Seremban hari tu. Sebelah aku da ada orang booking dah..sian budak cantik manis, ramai bebano peminatnye..dah ada orang sebok2 nak duduk sebelah pulak..so cepat2 nak duduk dengan aku..dia kata aku cam garang.. kekekek...bebudak takot...so dia rasa selamat kot duduk ngan aku...

-skip-

call abby aku da samapai Selayang da..legaaa..sampai2 je blehla jemput Qail..Sian Qail..cam tau je aku nak g jalan..merengek je aku nak tinggalkan dia td..aku intai2 gak dari jauh kot dia nangis 'selok'...tapi bila tak nampak aku dah..ok jerh pulak..elok je main...esy..lega sangatttt....nak g nya sehari semalam je..tapi risaunye..tah paper dalam fikiran ni....harap semua ok2 je....

2 ulasan:

  1. yer ahhh nk tinggal anak2 kt umah mmg rase bersalah ngat....tp ok la jugak dpt meloloskan diri...bile la dpt join (teringin jugak tu...) hehehehehe

    BalasPadam
  2. tu ah kak...mujo ayah nak jd mr.mama kejap..kalau x, x g jugak...x pe kak, esok rayyan beso, bleh bawak g padang..qail pun macam tu..ramai gak yg g training bawak anak...ok je.

    BalasPadam