Isnin, 14 Disember 2009

Batuk pulak...

Uhuk..uhuk..uhuk...

Pagi tadi, bangun je tido..peritnye mak ai..tekak aku ni...
sudah...!!!!
sah nak batuk dah ni...menjangkit Miqhail pulak.....adeh...cukup la si kecik tu je sorang yang batuk.....ibu pun kena jugek ker....adoh mak...!
Sampai je ofis, dengan econ macam kat kutub utara ni.....conferm buat aku lagik keritikal.......jangan la demam ...sia-sia jer cuti aku esok tau...

Time ni..makin kuat pulak batuk aku..masa call abby aku td..lebih batuk pulak dari bercakap...em..berapa lama la kali ni agaknya...menongang ubat sebotol pun..tak boleh jugak sembuh dua tiga hari...serba payah ceritanya kang ni..nak tido susah, nak makan susah..mau jadi sakit seluruh badan...em....mak......

Baru batuk je...dah carik mak...hu....hu..hu.. ngada sungguh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan