Jumaat, 11 Disember 2009

Sticker x ada ke..???

Hari ini yang terlambat..

Macam biasanya bila lambat....speed tu...tapi agak-agak la ko...nyawa tu kena hargai beb..nak kejarkan sangat 'thumb prin' tu...kalau dapat...kalau tak...ngeh ngeh ngeh...'saya lupa la..' bulleh..?????

Sampai je kat gate utama..apesal la jem plak....apehal..???

pb: Cik sticker tak ada ker..
aku: er...er...tak de la cik...
pb: berhenti kat tepi sana ye..diaorang nak check hari ni..
aku: (huggggggh.....!!)dalam hati jer...ok-ok cik..
polis: berhenti depan sana cik..
aku: ye..tuan..(tuan tu..)
polis: kenapa tak tampal sticker ni..
aku: ada orang kopek la tuan..diaorang memang suka sticker JPM ni...tampal je, diaorang
kopek..tampal baru je..diaorang kopek..(ceh..confident je aku...)

polis: ye ker...dah aply baru..?
aku: dah tuan..(padahal, haram aku tak buat pun lg..)

Tanya aku daripada jabatan mana dan amek detail bagai..lepas tu baru bagi aku jalan..entah apa pulak la kali ni...kalu tak ada apa-apa, tak la rajin dia orang operasi macam ni..dah le aku lambat..ngam-ngam jer kurang seminit pukul lapan aku 'thumb print'..Tah paper pb kat opis aku tuh..dulu aku buat aduan hilang..kata tak ape...kan dah jd macam ni..banyak la dia punya tak apa..aku buat aduan kang..kang..ha..
(sebenarnya aku tak le marah sangat, he he ..)
bukan kena masuk 'lokap' pun....:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan