Rabu, 2 Disember 2009

Kami yang tinggal berdua..

Tinggal berdua jerh...

Time ni Abby aku ada...bila dia balik Lumut ni kang...aku tinggal berdua dengan Miqhail jer ah....Pagi ni..aku dapat messege dari kakak....'Bu..baru dua hari duduk kat Kg..dah rindu pada Ibu dan Qail'...he he he...rasa nak tergelak aku...

Yash dan Yin yang bercuti kat Kg sekarang ni...cuti sekolah kan..teringin sangat katanya nak tinggal kat Kg. dengan atuk diaorang....first time berenggang dengan famely..rindu-rinduan la tuh...teringat aku masa kecik-kecik dulu..lagi la teruk...siap nangis-nangis kat tangga rumah 'embah' aku..(nangis sorok-sorok tu..)...tak nak masuk rumah...gara-gara teringat kat emak....usaha la embah anta aku balik naik basikal.....walau pun tak payah nak naik bas jaraknya...tapi jauh la jugak mengayuh basikal tu....sian 'aruahnya'....jadi kerja la pulak...sampai rumah je..siaplah kena marah dengan mak ...mula nya beriya-ya sangat...kemas baju bagai..he he he....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan