Selasa, 2 Mac 2010

Aku dan Miqhail

Ketika aku sibuk menjahit.........................Miqhail...

sama-sama sibuk..

rajin menolong apa yang patut..

ligat berkemas jugak..

dan menyusun atur semua barang ditempatnya..he he


* pening mengenangkan rak barang jahitan ni yang beberapa kali terbalik.....dah x kuasa nak menyusun lagi....bila ternampak rak jahitan ni..rasanya..dah tak ada benda lain yang lebih menarik bagi dia ..mungkin itu lebih baik dari bila dia menangis dan semua kerja x de yang selesai dan menjadi...hu hu hu

2 ulasan:

  1. Biar jer dia main asal tak kacau ibunya sudah.... Mesti banyak menjahit hari ni kan....

    BalasPadam