Jumaat, 19 Mac 2010

Pertandingan Boling Mesra Puncak Niaga, Syabas dan PPM

06 Mac 2010,

Sekali lagi Kami bertemu dengan Syabas dan Puncak Niaga untuk tournament Boling. Fuh!..kali ni diaorang bergabung pulak...strategi bijak...memang kasi 'cantas' abis..diorang x bergabung pun, kami menang paras2 idong je, ni kan pulak bergabung..terus lemas..hu hu hu
X pe lah..setakat lawan untuk suka2 kan.....(ayat x bleh bla...! ha ha ha) dah kalah terok...nak kata apa g.....

gelagat pemain profesional...hu hu hu..ni team aku eh..mengadap kamera, En. Asrol..oficer aku..leh tahan gak dia main..first time satu team ngan dia, ensem pun encem...aceh..kesitu plk g nya....wa ha ha ha...

Kisah Qail..tak sporting tul...nanes2 je...Yash la jadi mangsa..memang aku bawak Yash untuk mengasuh pun..hu hu hu..mujolah kat depan ARL ni ada 'pusat permainan video'...dengan macam2 mainan bagai...boleh la nak pujuk2 dia...yash pun tak la 'stress' sangatkan....

seronok nya Qail

Bila bosan kat sana..bawa masuk semula dalam ARL..macam tu la sampai ke sudah..hu hu hu

masa mood baik eh..

bersama pengasuhnya...

lunch time...

Qail sementara aku ada game

besh bu....
Lebih kurang pukul 4.00 petang, baru la selesai..best player perempuan PPM pun no 5 je..lagikan aku..tah ke berapa belas..hu hu hu...macam mana pun, seperti tournament2 yang lepas...aku bertuah lagi dalam 'lucky drow'...alhamdulillah....kerna masih 'bertuah'....dapat la lampu tido IKEA ni....

comey jek kan...cam aku gak..he he ...grrr.. gediqqqs nye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan