Sabtu, 20 Mac 2010

Terlebey rajin

Masa ni tenet sungguh slow..
Dan buat pertamakalinya aku buat N3 online dari rumah. Selalunya time free kat opis je ah. Macam mana lah aku boleh sabar mununggu plk ari ni..selalunya off line terus la kn..

Time ni Qail tengah guling2 nak tido..sementara teman Qail la ni, tetup semua lampu, online dlm gelap g..he he..dah mengantuk sangat la tu..sampai kan tengok note book kat sebelah ni pun tak berminat dah..Abby aku plk, g 'ngayoh biskal' dengan member2 dia..so, tak de sesiapa lah kaco aku sekarang ni...tu sebab la kot....ho ho

Baru sebentar je tadi, bunga api berdas2 meletus dari Presint 2, sekarang ni kan tengah ada carnival belon udara panas kat situ, nampak jelas dari balkoni rumah aku ni, elok la tu..tengok dari rumah je la ye anak2 ku...he he..Ingat lagi N3 aku masa count down tahun baru ari tu...yok2 o..jerh beramai2 menunggu kat jembatan memalam bute, jangankan bunga api..satu bunga pun tak dek...ha ha

Macam tu jugak petang tadi..nampak la berterbangan belon2 dari rumah aku ni...aku pulak yang terlabey seronok dari budak2 tu...hu hu..x senonoh tul.... teringat plk masa carnival lepas..masa tu first time kan diaorang buat kat sini... kitaorang ni bersesak2 le ke tapak carnival tu...fuh..! katanya nak tengok 'belon udara panas' kan...sanggup tu...cukup la sekali merasa..sekarang ni kita tengok dari balkoni je ye....


Sana tu area Presint 2 eh..



terbang menghampiri kawasan perumahan..



kebanyakannya terbang rendah je..so saper yang duduk tingkat tinggi, dapat la nampak dengan lebih jelasnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan