Rabu, 10 Mac 2010

Sunblock BML

Adehhh la...sebenarnya aku baru je balik dari 'Butik Cindai Ayu' di Persint 9, gara2 cari stok sunblok BML ni...(sssyyy...bos meeting kan...aku larik2 la kejap...balik kang lagi x dan...hu hu )Mula asal cerita kat Anjung pun ada..tapi aku biasa guna yang 'Natural' color..habis stok pulak..tinggal yang pink je..x pe lah..aku g percint 9 ah..kat sana ada kot..stokis kan..misti banyak stok..

Aku g la persint 9..first time g sesorang la ni..biasanya orang bawak..Le'a ke Kaka Tip ke kan...as usual aku..asik berangan je time ikut orang..bukan nak tengok bebetol jalan tu....ni gara2 x cam sangat jalan le ni..gagah gak g ni cos memang aku dah tak de stok langsung, abis teros..pagi tadi pun dan 'ngoreti' hu hu hu...macam ingat..macam x....g je le....sign board kan ada..gara2 berpandukan sign board la aku sesat ari ni..dengan cuaca panasnya..baru la aku perasan, banyaknya la trafic light kat Putrajaya nih..lama pulak tu bila berhenti..dalam banyak2 lampu yang aku lalu tadi..tak de jumpa yang 'hijau' pun..(cam tak caya...)tapi itu fakta...bebuku je ati aku ni...

Puas berpusing2..masuk ke taman perumahan bagai...sampai juga aku ketempat dituju..sampai je sana stok 'Natural' tak de gak...tinggal yang 'pink' juga, lebih teruk g..ni la tinggal sebotol....aku yang tak de pilihan...beli jugak la yang pink ni...kalo aku tahu baik aku beli je yang kat anjung tadi...selamat dah aku dari segala 'kepenatan' ini...hisssssh......

1 ulasan:

  1. salam...nk tanye ok ke sunblock bml nie?
    hi:)

    BalasPadam