Rabu, 24 Februari 2010

Seragam untuk Maulidur Rasul1431H

Purple untuk 1431H

Baju kurung untuk kontinjen opis aku, sempena Sambutan Maulidur Rasul Peringkat Kebangsaan Tahun 1431H jumaat ni,baru je siap. Tailor tu hantar kt ofis petang td. Purple lagik..ok gak, sangat santik dimata mommy nih...hu hu..

Sempat jugak siap..dalam x sampai sebulan rasanya, kitaorang g beramai-ramai amek ukuran kat pantry hari tu...diaorang ni macam2 peel..nak fesyen macam tu..macam ni...naik pening akak tailor tu...tahu2...cuma boleh baju kurung dan baju kurung moden jer..hu hu hu...untuk mommy, baju kurung lah...sangat sesuai dengan penampilan rasanya..(perasan santek pulak..hi hi..)

Tengah-tengah aku menaip ni tetiba diaorang call suruh aku turun ke aras 1, diaorang tengah cuba baju masing2 kat bawah dan katanya macam2 masalah pulak dah...dan masa sama suruh aku cuba baju aku nih..adeh...setakat baju kurung, x der masalah kot...tengok ok jer...(tailor..tau la kan...) aku turun la gak tengok diaorang apa cer......

Hi hi hi..kelako tul...rata2 baju kurung moden la yang ada masalah...yang macam ketupat pun ada...macam mana pulak akak tailor tu ukur hari tu...teramek ukuran orang lain kot...nak jadikan cerita..kami bertukar2 bajulah ni...nak 'oter' pun dah tak sempat kan...memandangkan aku buat baju kurung..dan nampak longar2 je..Kak Gee pun cubalah sarung baju aku tu...ok pulak...aku pun sarung la baju dia...boleh pulak masuk..walau nampak gedoboh sket, tapi sesuailah dikenakan dengan kain susun tepi tu...lagipun aku ni kan tinggi, bila kenakan dengan 'hill' lagi...nampak anggun la jugak...(nak kredit gak tu....hu hu hu) yang lain pun macam tu jugak...bertukar2 lah baju yang ada mengikut kesesuaian...kelako tul...untuk 1 hari ni je ye....lepas tu pulang semula.

siap dengan tudung sekali

baju aku

rasa memang longgar la ni...memang besar sikit pun..tu yang Kak Gee muat tu.. hu hu hu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan