Selasa, 19 April 2011

Online banking

Sebenarnya aku memang lebih suka atau lebih menggalakkan semua para customer membuat pembayaran tempahan baju secara online ye..x kira lah maybank2u ke..cimb cliks ke..dua2 akaun pun aku ada..yang penting bank in gitu..apapun bagi yang ada la..x la sampai menyusahkan orang guna atm pulak kan..tapi zaman sekarang ni, setiap orang dah sepatutnya ada lah....dah ada kemudahan..gunakan je la..


Ini ialah bagi memudahkan aku menabung..bagus x..ini ialah cara dapatkan galakkan dari kawan2 untuk aku menabung...maklum je la, duit banyak mana pun x pernahnya cukup..lagi2 kalau ada dalam tangan..maka seperti air lah gamaknya..ada je benda yang nak dibeli..lain halnya kalau dalam bank kan...kira betul2 sesak baru g cocok...


Sekurang2nya dapatla gak aku merekodkan pendapatan sampingan bulanan aku dari hasil menjahit tu...selain dari tu..bila sampai masanya ada gunanya gak tu ...kot2 nak tunjuk statement kat bank la yang aku ada bisnes sendiri kan...bila sendiri tengok pun...fuh..semangat gitu nak berherja keras dan berhempas pulas..rasa berbaloi gitu tak tido malam ko...hu hu hu..tak le duit tu dapat ..dan terus habis disitu...x dapat dikesan terus...kan...


so kepada semua customer yang kukasihi...kerjasama kalian sangat2 ku hargai..lepas ni kita guna online banking je yooo...:)


2 ulasan:

  1. Akak buat bisns jahit baju ke?Tak tahupun...hehehehe. Wah, bagus2.Pendapatan sampingan tu!

    BalasPadam
  2. Imah:..ye imah..dah bertahun2 dah..imah nak tempah baju secara online ke???ahe he he he

    BalasPadam