Khamis, 31 Disember 2009

Redahh ajewwwww..


Kisah si comel berbakat besar. Ramai sebenarnya peminat NADIA nih...tak ketinggalan aku ni ha..dan...aku tak perlukan sebarang sebab untuk minat kat 'dia'..dari sejak zaman kat AF lagi..macam-macam tomahan yang dilemparkan kat si comel nih..yang paling popular..'GEDIK'..masa tu aku ikuti hampir setiap hari diary AF, dan aku rasa, normal la budak sebaya dia kalau macam tu....gedik buat dia lagi comel apa...
ho ho ho (jangan mara)..gedik dia tu,
tak jadi kudis pun bagi aku...

Sekarang ni walau pun jarang keluar TV, dia tetap jugak aktif menyanyi..dengarnya tawaran show pun tak putus. Alhamdulillah.. Ramai lagi sebenarnya orang lain yang menghargai bakatnya. Aku dengar lagi dia nak sambung study. Harap cepat-cepat sambung ye.

Doa dari akkkkak untuk mu...wah..!

2 ulasan: