Isnin, 7 Jun 2010

Asalamualaikummmm..Nyayi dan Yayi datang..

Memang sejak berbulan lepas lagi diaorang memang dah plan nak jalan-jalan ke Putrajaya musim cuti sekolah ni. Sebenarnya masa abby aku call, mak kata mungkin bertolak dari Pontian selepas subuh, jadi macam surprise gak la bila sebelum subuh g diaorang call, kata dah sampai pun kat Putrajaya.

Bila baru2 sampai tu mistilah penat n nantok kan, maklum je la tengah2 malam mulakan perjalanan..so bila masuk rumah je, teros je la berehat2 n sambong tido...aku? mistilah terkecuali kn, kalo x saper pulak nak prepair sarapan pagi..tapi ok gak aku sorang2, arif pun lena g..dalam senyap sunyi..amannnnnnnnn je..ngee^__^..rasa cepat je bereh semua kerja, lepas 'subuh' semua baru la aku sambong tido semula..kul bape?..dah siang gak tu..he he..tapi memandangkan diaorang lena g..aku terus la terlena..

Nyai dan Nyayi datang sekali dengan Mak usu n famely, Kak Ijah pun ada..yang ni baby mak ucu n first time kitaorang jumpa..shummelnya dia, Putri Nur Iman Diyana..nama cantik macam orangnya...tapi aku suka panggil 'cik gebu'..memang gebu betul kulit dia.....hu hu

Putri n Nyayi, masa ni rilex2 la..sementara tunggu lunch kot..


Bila cuaca redup je..bawak la diorang ronda2 sekitar Putrajaya..ni lokasi wajib ye..aheehe..dataran putra.

cik gebu..sangat shummel..


Lokasi seterusnya ialah di gerai Sate Haji Samuri kat Kajang..nyam..nyam..feberet Nyai nih..Nyai suka tul makan sate..tiap kali datang umah..misti pekena sate..tak kira la kat mana Lokasinya..janji ada sate..aheheh

Ha ha...Lokasi last sekali..Alamanda. Selesai ronda2..singgah la beli donat ni..ni Mak Usu belanja ye..pilih Kak Ijah..amek..amek..

cik gebu~ tengok orang makan donat, diapun nak juga...mama dia pun apa lagi...suap je la...he he

Dunkin Donuts versi 'world cup' punyeeeeee..orang meniaga kan...musim world cup, dia pun tepek le 'world cup' kat situ..ahehe he

Tiada ulasan:

Catat Ulasan