Selasa, 28 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri~Ku Pohon Maaf Zahir Dan Batin

Hari ni ialah Syawal yang ke 19..apa yang ingin aku katakan ialah....aku baru nak hap date cita pasal Raya..he he he..x apa..masih rasa meriah lagi Raya Aidilfitri nih..open house sana sini...macam tu juga rumah aku ..'open' je.....datang lah beraya...walaupun aku x de buat pengumuman 'Open House' secara rasmi.

Tahun ni memang puas beraya kt Kg. dari 9hb sampailah ke 16hb barulah balik ke Putrajaya, start keja 20 hb lagik..he he..cutinya memang boleh tahan lama..tapi tak la pergi beraya sakan..kat Kg pun jadi penyambut tetamu rumah mak je..ye itulah yang aku suka...mungkin lebih selesa dari kalut bersiap2 bagai..tapi nama pun raya kan..masa untuk saling berziarah, bermaaf-maafan...aku gagahi juga...ada la juga saudara-mara yang dikunjungi...mana2 yang pernah kita rasa ada berdosa padanya...Wah!!!.. x la...sian mak kat rumah..kalau semuanya pergi beraya..siapa pulak yang nak idang makan minum tetamu... maklum je la rumah orang tua kan....memang ramai....! reason baik punya....he he he..:P

Arief..

Ambek gambo mana sempat je..maklum je le aku...bila tengok hasilnya..start le menyesal..naperla x snap gambo banyak2 masa tuh..huh..:-(

2 ulasan:

  1. Lor...mane gambo raye nyer? x kan 2 jer... kata lame kt kg mesti banyak amik gambo kannnn. Share skit le

    BalasPadam
  2. tu la pasalnya..tu pun amek ngan hp je..x amek gambo bersungguh2 kak..rugi seh..

    BalasPadam