Rabu, 2 Februari 2011

Giveaway By Syue Mustafa

Mengapa Saiya misti menang ini GA..he he he..

Ini ialah GA pertama oleh best pren saiya..sempena hari jadinye ye..'Happy Bufday Che Sue'...

ha ha ha...kebarangkalian saiya diberi menang ialah 90%...kan sue kan...ake ke ke ke..Dussshhh!!...(jangan harap la bleh menang free..) mungkinkah kali ini dia akan bertindak agak kejam terhadap saiya...gluppp!

apapun untuk memenangi GA ini saya akan berusaha meraih belas kasihan dari best pren saiya itu.. hu hu hu...;)

Tahukah moo che sue:

Bilamana saiya memenangi buku resepi ini..mungkin!! moo lah orang yang pertama yang akan merasa resepi2 didalamnya???(wahh.!!)..tahukah moo, betapa buku ini mungkin..mungkin..!!dapat memberi motivasi untuk saiya lebih mencintai dunia masak masak2...owhhh...(sobss..sobs..sobss..)

Kalau tidak pun, stiker ini...saiya sudah dapat membayangkan dimana tempat yang strategik untuk saiya tampalkan dirumah saiya..dan saiya tahu...ada banyak lagi dirumah moo...kalaulah saiya menang..saiyalah juga orangnya yang mungkin...mungkin!!! akan berhempas pulas menolong untuk menampalkannya di bilik mu..di ruang tamu..di dapur..di bilik air..di beranda...di koridor moo...:P ..^___^""

Sekurang-kurangnya sanitiser ini loor...pastinya saiya akan terlalu sensitif dengan alam sekeliling dan akan menjadi penggunanya setiap sejam sekali dan...dan...dan...mungkin!!..bukan saja ditangan..tapi dikaki juga..muaha ha ha ha..

Wah..terpaksa berbuat ini semua hanya untuk menang ye???!..ha ha ha..

So apa gi...jom la segera join contest ni di:
http://syue1502.blogspot.com/2011/02/giveaway-by-syue-mustafa.html
sementara che sue nak buat amal nih..!!.;)
tarikh tutup 15 Feb 2011 ye..


Sekian, diatas kerjasama diberikan pihak tuan/puan/cik/encik, saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih..:P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan