Ahad, 8 November 2009

FamilyDayPPM



Sambungan gambar Famely Day.........

Malamnya masa 'dinner'





Dinner ni la majlis yang di tunggu2...masa ni la diaorang adakan 'cabutan bertuah' ..memang berdebar2 ko...ye la..memangla hadiah conferm ada dalam tangan..tapi yang 'grand price' tu.....23 cabutan je tau....saper2 je boleh bernasib baik.....

'cabutan' tu diselang seli dengan pertandingan karaoke, sumbangan dari penyanyi2 berbakat dari ofis aku..dan celoteh 'mc'.....yang aku tak paham..apa la yang si 'Isma Alif' dan 'Acapan' tu dok membebel.. adeh....tak de motif langsung...letih..!, tapi last2 minit tu...ok la jugak...kelako lah jugak...kalau tak...tak berbaloi...sampai malam jugaklah aku menunggu sampai sudah majlis tu...tak boleh tinggal...kot2 nombor naik...dan kita tak ada masa tu...kira hangus tu...rugi..rugi..rugi

Perkara paling tak boleh lupa , bila mc bacakan no. hp aku masa tu...diikuti nama penuh dengan bapak aku sekali... tahu je lah kan... aku....telompat-lompat aku masa tu..seronok tak hengat dunio wooo....

Bila dengar je mc umumkan nama...dah seronok dah...tapi bila nampak je sampul ni.....lagi la tak boleh kata apa...conferm kena amek kat kedai nih...dah tentu benda mahal kan ...
ha ha ha... LCD 32'
Dan periuk nasi ni pulak..ialah hadiah yang pasti...maksudnya..setiap staf memang pasti terima hadiah..dan hadiahnya bergantung pada cabutan nombor yang dibuat sendiri...
Esok Paginya...Acara 'talematch'


Sebelum tu...sarapan dulu eh...
Qail n coco crunch...
Kekenyangan la tu..

Yash yang memang berselera sungguh pagi tu...
Abby aku dengan 'terompah gergasi'
Yash....'lari dalam guni'...
Stand by...
Qail n 'Upin dan Ipin'
dan lagi...!
kenapa muka aku macam tu.....adeeeh....
Oh..ye lupa aku nak kabo...kami rumah 'kuning' ye..
Acara tarik tali...dan..............................kalah..!!!!!!!...he..he..he..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan