Isnin, 2 November 2009

Qail tak nak pun...Ibu tu yang belikan..


'Mini Play Jym...namanyer'


Asalnya nak belikan Play Pan untuk si kecik nih...apa taknya ,rasa tak larat pulak nak kepung dia je setiap masa..tak boleh nak menyambil langsung... dah lama sebenarnya rancang nak beli benda ni...asik tangguh-tangguh je ..bila dah semakin lasak ni..tak boleh jadi ...memang kena beli jugak nampaknya..



Nak di jadikan cerita, Play pan habis stock pulak hari tu..so bila ronda-ronda tu terjumpa pulak mini Play Jym ni...macam lagi best jerh...siap ada mainan lagi...misti Miqhail excited nak masuk n terus leka main gitu....dan aku...boleh la leka jugak dengan aktiviti sendiri...apa lagi...mengadap kain aku yang sebemban tu lah...tah bila la dapat siapkan agaknya...kesian customer aku...



shummilllll...Miqhail..

Bila keluarkan Play Jym ni dari kotak,bukan macam ni bentuk asalnya tau..macam yang korang agak la kan...benda ni kan kena tiup.. pam pun tak ada kat rumah aku..apa lagi, bukan main gagah gi abby aku meniup sampai jadi rupa macam ni......sampai nampak kurus kawan tuh..ceh.!....(bangga kalau dia tau nih...) macam tak percaya kan...huhu ..perkasa sungguh suamiku ..heh heh..



Tengok la Miqhail tu...padahal sebelumnya...menangis jugak bila first time dimasukkan dalam tube tu...ye la benda baru kan...bila ada dalam tu sorang-sorang jadi takut agaknye....lama-lama tu, ok dah...apapun, tak bertahan lama juga dia duduk dalam tu...main sekejap je...dah mula boring dah...mula la merengek mintak keluar..memang tak sama la macam main kat luar kan...bebas....semua benda boleh di buat mainan.....................
(ggggrrrrr...tu yang aku 'geram' tuh..!)...




hem....aduhhhhhhai....Miqhail




Tiada ulasan:

Catat Ulasan