Selasa, 24 November 2009

Selamat Pengantin Baru Le'a dan E'eng.

Selamat Pengantin Baru...!

Hari bersejaran yang ditunggu itu tiba jugak...
Saleha dan Azraei menjadi 'muhrim' jugak akhirnya..
Aku yang terlambat sampai hari itu sempat jugak memeriahkan majlis...(macam orang penting pulak lagaknya...)huhu..tak de lah..sempat jugak la merasa nasik minyak si le'a..ingatkan tinggal 'koretan jerh..'...ngeh..ngeh..ngeh..

Cantik sungguh si le'a hari tu..ye lah..'permaisuri' sehari katakan...sekali pandang teringat pulak aku dengan 'NORJUMA HABIB MUHAMMAD' masa zaman-zaman dia gemuk dulu....tapi bila aku bisik kat le'a....'NORJUNAMMMMMM..!' pulak jadiknya....he he he..lawak-lawak..

Sian le'a..dialah pengantin...dia lah jugak 'mak pengantin'..korang paham-paham je lah kan...bukan main sebok lagi dia hari tu....dan aku cuma mampu memandang dari kejauhan jerh........(pergggh...! ayat...)

Dek kerana aku datang dah terlewat petang..maka tak banyak la gambo yang dapat aku amek...percaya atau tidak..gambo pengantin lelaki pun aku tak ada...semuanya le'a...dan le'a saja..kalau ada ni pun..kredit dari kekawan yeh...

Kredit dari Izan...TQ eh..

Apa pun...tuan punya blog dulu enterframeeeee...ok

Astaga....pengantin nih....

aaaLa..tomey...tomey...

saper lagi lomey...aku ke Le'a...(apesal aku ...tetiba merapu ni)

Kan....aku dah kata macam JUMA...tak caye...ke mata ku yang 'kero'

Cewah cantiknya.....ni gambo 'candid' nih...

Masa ni baru je sampai...

Pergh!...sempat g...

Miqhail yang mula gelisah.....ajak balik la tuh...

Masa ni ok lagi....

Banyak jugak hadiah diaorang dapat...rezeki Pengantin kann....

1 ulasan: