Rabu, 28 April 2010

Bertemu seseorang..

Misti la aku terkejut, Kira datang hantar kad kawin dia hari ni..(Sakira= member baik masa di Pejabat Menteri Mindef) memang tahu pun dia da nak kawin..member2 la bagi tau, dia pun x de call2 aku cakap pasal perkara tu, tetiba je pagi td, datang ofis anta kad. Datang dengan ehem-ehem pulak tu...'baby' lagi ko panggilnye.......mommy sukek..!..hu hu hu

Aku doakan Kira bahagia dengan perkahwinannya kali ni, sebagai kawan tak ada yang lebih baik dari Doa yang terbaik untuk dia..suka sangat tengok dia senyum disamping , sapa nama?? owhh...HARDY....

Insyallah, aku akan hadir di majlis paling bererti buat mu tu nanti Kira...cos mungkin aku la jugak yang jadi wakil PMO..dapat la jumpa member2 lama jugak kan...teringin pulak aku nak tengok si...tut!!!!!...agak2 dia ada x eh...weke ke ke ke ke...ya...ampun!!!!

4 ulasan:

  1. i dont get it pun..... nanti campak ayam kat i seketul... :P



    komen i punya entry gak ye.. klik bertubi-tubi kat sini >>BAGAIMANA NAK JADI BLOGGER YANG DIKENALI RAMAI DENGAN BERKESAN !



    BalasPadam
  2. aiz> he he he..boleh je..nanti akak tapaukan..

    BalasPadam
  3. Wah. Kawan baik Mommy akhirnya bakal menamatkan zaman jandanya...

    BalasPadam
  4. ala sue....kawan baik kaka tip jugak..he he

    BalasPadam