Rabu, 14 April 2010

Hadoyyaiii kaki...

Hari ini..aku g training lagi...dengan keadaan kaki ni..coach tengok pun...hadoyai umi...kalo x bleh, cakap eh....mulanya macam ok lg..boleh la nak main...aku coba gak..cos ati dah meronta2 nak beraksi la kununya...tapi bila game start, aku da rasa down da..x bleh nak layan..geng pun x nak pasing bola kat aku..jadi sedih pulak..walau sekadar lawan tuk belatih je..tapi kesensitipan aku ni melampaui segalanya...(tah paper...)..aku cuba gak layan..x la sampai memaksa kaki ni...tapi sekurang2nya jangan la main sekerat jalan..tak nafikan la..banyak bola miss..kebetulan ari ni ramai g staf lelain datang..ramai g yang teror2...so aku dah tau da kedudukan aku. Coach siap kata..dah bleh nampak sape bleh main..sapa x bleh...untuk barisan depan, memang x mungkin la...

Bila balik je, tak dan sampai umah g, rasa makin sakit plak kaki ni..tadi macam dah ok sket..aku rasa kena g 'ngurut' la baru bleh baik kot..aku dah mula rasa da..tak yah ah la aku g Seremban Jumaat ni...walau pun ok je untuk datang jadi penyokong..tapi aku macam keciwaa sangat cos x bley nak beraksi...bak kata pepatah: tak de makneeeeeeenya....baik aku dok umah je...(kununnya down sangat ah tu..hu hu hu) melihat orang beraksi kat padang tu..buat aku terkilan pulak cos tak dapat join.....begitu serius kah..????

Umi..umi...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan