Khamis, 8 April 2010

Habis la Hp aku..

Kenapa????

Apa aku dah buat...W90i aku dah 'kondem' kot..susahnya x de hp..petang tadi la..dari kat opis g, bateri dan 'weak' dah..bunyi2 je..charger kat umah plk..

Hari ni sebelum balik singgah petronas, beli la roti dsb tuk sarapan Qail esok..so sebelum amek Qail tu balik la rumah anta dulu barang2 tu..kalau bawak kang...kalut dengan beg Qail..ubat2 lagi..urggh!..hp walau dah kong bateri, kena bawak gak...penting sangat la kononnye kan..

Nak jadikan sebab, aku masukkan la sekali hp dalam beg Qail tu..elok je sampai rumah, ingat nak charge la hp tu..tengok2 semua dah basah dan...hadoi...susu Qail tumpah la pulak....nampak macam x la serius sgt..aku lap2 je la...pas tu x fikir panjang...terus je charge..

Cita selanjutnya macam dah tau je kan...lampu idop kejap dan 'mati'..aku dah debo..baru la ingat segala yang sepatutnya...bila bukak bateri je, tu dia..rupanya memang basah belaka..apa aku dah buat ni????start le nak 'kondem' diri sendiri...nak nanes pun ada...

Aku bukak semua part yang boleh bukak..nak tengok..bila kering nanti..mesik boleh on ke x...kalau x..memang nasib la...semantara ni guna dulu fon Yin..bila call je abby aku, maka kena la ceramah panjang..rasa nak je off fon..tau la, aku salah kan....waa................

*ei......rasa2 hp aku leh repair x eh...$%%^@#@!&**(...@
ni pun...hadiah ari jadi ker....??naper la eh..

2 ulasan:

  1. Uisk, bestnya dapat h/p masa birthday. Rasanya boleh repair lagi tu.

    BalasPadam
  2. owh...really..! syukur...(cos conferm sesangat x de sesapa nak bg hadiah hp..sendiri beli le jawabnye..hu hu hu)

    BalasPadam