Isnin, 15 November 2010

PMO vs Media

Salam semua...

Ini ialah cerita pada hari jumaat yang lalu..sebelum ini kami ke Kuantan untuk tournament Bowling dengan geng Media disana..kali ni aku tak pasti..ini ialah kunjungan balas diorang atau Media Lembah Klang..tapi yang aku pasti, memang semua x familiar..lain kali ajak la yang fofular2 sikit..semangat sket aku nak membaling..kan,tengok cam ne aku main malam tu...dapat pin tiang gol pun ada...aku bukan nak main bola sepak..nak golkan bola...tapi tu ler...mujo gol bola tu...tah paper..^__^"""

ini ialah balingan perasmian..menurut mc, Dato' Tengku dah berlatih 2 bulan ye untuk acara bersejarah ni...ush...mujo spare...kalo x..sape yang malu...akak x de kena mengena...^__^""

suasana nampak meriah je..

macam biase.. ambik gambo diri sendiri..dan buat2 menawan..

Selama lebih kurang dua jam..secara keseluruhannya acara berjalan dengan baik..score aku je yang tah aper2..3 frame, strikenya sekali je..spare 4 kali..he he he..sabooo je mak...dengan jatuhan pin 78, 113, 103..akhirnya membantu team aku dapat no 14 dari 23 yang ada..fuhh!..dengan bangeenya aku mengaku ake ke ke ke...Apapun disebalik segala peristiwa..malam tu tetap jadi kenangan manis jugak buat aku cos menang 'lucky drow' lagi...la la la la....Alhamdulillah...

dapat beg bola..dan amenda dalam kotak tu...aku tahu kuali je...beso gak tu..32 cm, dengan penutup kaca..mak sukeee...confom x melekat katanya.....entoh le..aku simpan je dalam kabinet wat comey2...hu hu ..dalam kotak hijau tu pulak..set peralatan sudu, gerepu dan seangkatan dengannya..

hah yang ni hadiah paling best sekali...kalo nak beli mau rm200++ ye...so dapat free alhamdulillah....tengok.! siap pack lagi...jangan jelessss...
(kasut tu untuk demo je ye...pastu kena keluarkan n cuci dulu...:P)

Memandangkan kebertuahan aku pada malam tu..mistilah aku berpuas hati sangat kan...balik dengan gumbira...dapat tidor dengan lena...call abby lak...sok sek sok sek..pendek kata eppy lah...ahu hu hu hu...



notakaki: x lupa juga...bersyukur...Alhamdulillah...n TQ utk Le'a n JR..cos sudi tumpangkan hadiah2 i tu...ahe he he..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan