Khamis, 18 Mac 2010

Mak, Bapak dan Cik Man datang ke Putrajaya...

Kita singkap lagi album,

Mak, Bapak dan Cik Man sampai jugak ke Putrajaya.

Sebenarnya masa kami di CH lagi, famely aku dari Kg dah sampai pun dirumah Kak Long di Rawang. Memandangkan kali ni diorang lama kat KL, so tak kisah la kalau kami ke CH dulu kan..elok dalam perjalan balik tu, kami singgah terus dirumah Kak Long tanya-tanya kabar..dan tak sangka pulak lepas buat 'famely meeting' sket...Diorang buat keputusan nak g jalan-jalan kat Putrajaya dulu, so Kak Long aku anta la diorang ke rumah aku malam tu jugak..kena la anta kan...keta aku x muat...dua tiga malam jugak la diorang kat sini...beshnya bila mak ada, bole la 'tayang2 manje' dengan bebudak tu....aku pun ada 'mak' gak......he he he

Mak, Bapak dan Cik Man...di perkarangan Masjid Putra, dah lewat petang baru sampai sini..sebenarnya sebelum tu cuaca panas ya amat, dan bapak pun tak berapa sihat..so tunggu lah redup sikit..bila redup, terus nak maghrib pulak....so tak la lama kat situ, bila masuk waktu je kami pun sembahyang maghrib la kat sini..

Cik Man dan Mak..

didepan Masjid Putra, aku x de gak...

Cik Man...berlatar belakangkan Perdana Putra

em...aku je x dek...
bonda tercinta..


camera ni buat perangai....tensen je aku....
aduhai kamera....tunggu la ,aku beli yang baru..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan