Jumaat, 22 Januari 2010

Insurans

9.30 pagi tadi ada taklimat Insurans oleh Cuepacs di ofis aku .
via Great Eastern ye.

Cuepecs lancarkan khas skim insurans ni untuk kakitangan awam, cos kami memang tak di cover 'socso' kan. Ok n aku apply jugak walau dah ada 'prudential' cover. Ahli keluarga pun boleh memohon, suaratnya ibu atau ayah mistilah ahli dan yang pasti kakitangan awam. Yash dan Yin abby aku dah applykan insurans 'aviva' dari Cimb, so sekarang aku apply untuk dia dan Qail je lah.

Bulanannya berpatutan n boleh pilih mengikut kemampuan . Bagi aku lebih sebagai persediaan dari sebarang kebarangkalian, dan untuk simpanan jangka panjang. Bila difikirkan, untuk kemudahan kita sendiri juga kalau terjadi perkara x dijangka..biarpun aku selalu doa pada allah, moga2 lah.... dijauhkan...

u'olls dah aply ke..???

2 ulasan: