Selasa, 5 Januari 2010

Mana 'bungi api' nye...

Ha ha ha.....wa kena beb...!

Sebelum tu aku lupa pulak nak wish kat u'ols semua......'HAPPY NEW YEAR' ye...bangaimana dengan azam tahun2 lalu...dah terlaksana ke....dan macam mana pulak azam 2010 ni ???..setiap kita memang kuat berazam, tapi itulah..nama pun azam, nak laksanakan tu bukan suatu yang mudah...tak pe aku faham..:P

Bila 'NEW YEAR' je, misti ada 'count down'... memang seronok la..bunga api tu yang buat meriah tu..'gebbbbbbabbbbbommm'....dengan berbagai warna dan variasi jugak...anak-anak la yang excited...ye ke...aku ni kot yang lebih......wa ha ha..

Plan asal memang la kami nak jugak tengok bunga api tu..tak kira la kat mana lokasi..tapi nak tengok dari dekat gitu...tak nak dari jauh..barulah puas hati kan....macam mana pun ayah awal2 lagi kata tak nak area KL..'JEM..!' katanye....jadi aku pun usul lah

aku: apa kata kita tengok kat PICC je..boleh singgah tengok rumah sekali..
abby: owh, kat sana ada ke...ok lah..
aku: ada...boleh tengok dari dekat lagi...

anak-anak eppyy je...

So, kami singah la rumah kejap sebelum keluar tuju ke PICC dalam 11:45 macam tu..jalan ok je..clear...sampaila ke Banguna Perdana Putra..'stop' terus, x gerak. Polis trafik ada sana sini..kereta banyak ya amat..nak tengok bunga api kan...kami pun park la keta kat tepi jalan je sebelum menapak ke jambatan..ramai tu yang datang...suasana meriah gitu.....

Tak lama lepas tu 'gebbbbabooooommm' bunyi bunga api dari KL..dengar bunyi je, tapi tak nampak apa pun..owh dah tepat kul 12:00 rupanya..'Eppy New Year semua'.....ceh..sambil dok tunggu jugak bunga api dari PICC tak muncul2 ..15 minit berlalu, satu demi satu kereta beredar..satu bung api pun tak meletup lagi.....20 minit berlalu....

lorh...conferm x ada ke nih....

Abby aku dah gelak-gelak dah....

Ei..Nyamppah tul .....

Jem sepanjang jalan.

Perdana Putra ditelan gelam malam..(betul ke ayat ni..)

tengok ah tu..gelak-gelak..gerrrrrammmmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan